The Flying Dutchman
In the ancient city of Fengdu, the shaman witch died of spontaneous combustion at the sacrificial ceremony, and the people in the city mistook it for a ghost, causing panic. The constable Di Xiaosha, who came to investigate the disappearance case, and the lord Song Jiuling, who came with the case, gathered here. The murders happened one after another. All this seems to be caused by the undead, but it is actually a case of revenge. The justice of the universe is long and clear. Constable Di Xiaosha and Prince Song Jiuling finally stripped the cocoon, restored the truth of the case, broke the feudal superstition, and brought the thief to justice.