Ultraman Gaia : Gaia Once Again
In the years following Ultraman Gaia and Ultraman Agul's battle with the super giant monster Zog, the Earth seems to be once again at peace. But the Expanded Interceptive Guardians (XIG) team picks up strange message from the sea.