Dugu World: The Prophecy
Ye Qianyao, a foreign envoy, came to pay tribute with the divination prophecy of "getting alone in the world". The emperor sent Zuo Zhaoyi to receive him and agreed that they could visit Changan at will during their visit, during which he met the great general alone. At the same time, the emperor was deeply disturbed when he saw the prophecy of divination, so he called in the fairy long Xuanlong to interpret the prophecy. What followed was a strange case involving Zuo Zhaoyi and other dignitaries of the court. The original real mission had already been killed halfway, and Ye Qianyao, who had fallen because of injustice, took the opportunity to pretend to be an envoy of a foreign country in order to return to Chang'an to find out the truth for his father's death. He believed alone as the commander of the Changan secret agent, accepted the emperor's secret orders to investigate the case, and Ye Qianyao formed a team to constantly explore the truth. With the deepening of the case, the mystery of double-headed magic was finally solved, the crisis was lifted, and the court and sentient beings were saved.