Bullet in the Head
The story of three childhood friends Ben, Paul and Frank who cruise the streets of Hong Kong circa 1967 and are members of a gang. Defiant and proud, they're also fiercely loyal to their families and each other, and will engage in street fist fights and other assorted lengths to prove it. When Ben decides to marry girlfriend Jane, Frank and Paul secure a loan to pay for the wedding banquet, but Frank is attacked by the local gang. Bloodied, he still arrives at the banquet with the money, but Ben isn't satisfied with letting things go. He goes after the responsible parties, and accidentally leaves one dead.