My Boss, My Ex
After joining a new company, I discovered that my ex-girlfriend of eight years, whom I broke up with long ago, is actually my team leader!
Amidst the suffocating daily office life, the new employee can't forget his old flame. A romantic comedy full of contradictions and entanglements begins.