The Big Boss
Cheng moves to Thailand from China to live with his uncle and cousins. After getting a job at an ice factory, two of Cheng's cousins accidently find out that there is drugs hidden in the ice and the factory is really a drug smuggling business under control of a Big Boss of a drug cartel. As Cheng's cousins slowly disappear from the Big Bosses cronies, it is up to him to start fighting.