My Lady General
Wei Lin, a rough and illiterate female general, marries the frail and sickly young master of the Gu family, Gu Mingzhu, in a desperate attempt to clear the unjust accusations against the late Crown Prince.
Little does she know that the sickly young master Gu Mingzhu was actually the cunning and ruthless villain Jiang Juan in disguise. He enters Wei's residence intending to steal the precious cure, Flame Jade. However, to his surprise, Jiang Juan unknowingly falls for Wei Lin in the process.