Heroes will Green Dragon and Suzaku execution to wipe out the new forces of the Green Forest mission, inadvertently was locked in the Budur Tower. They fight to get out of the tower and get to know the fat pig who stole the secret book of "continued life." Three people experience a layer of organs, two layers of group play, three layers of curtain maze battle, four layers of cook Shou Guan, five layers of chess and other tests encountered in the sixth floor encounter Budur tower big boss. Critical moment, Suzaku mutiny, uncover hidden in the task behind the trial secret. To help the Futur Tower leader against them is the hero will brothers basaltic. He fought for the position of help to get rid of the dragon, and ultimately failed. Qinglong and Futu tower leader duel, fat pig sneak attack leader, bosom guiyuan cheats met candle burned. The leader's mask falls off and reveals the secret. Our mystery man is his master, Iron Lion. It turned out that Master set up the Futu Pagoda. Master can not face the fact of the abdication of old age generated demons, with the help of the mission to eliminate the threat of his apprentice. In the end, Gui Yuan cheats were burned into a Dan medicine, and Qinglong took Dan medicine after the martial arts upgrade to defeat Iron Lion. Three people finally out of the tower, feeling the desire of the people is terrible, everyone should have a Butu tower to remind themselves.