Ultraman X
A solar flare has awakened Spark Dolls from the depths of the earth and the ocean! Fifteen years later, Daichi Oozora transforms into Ultraman X to battle threats from both aliens and monsters. He is also a member of Xio, a team created to battle the monstrous threats.