Hong Kong’s black and evil gang “Hong Le” was on the eve of the election leader. Li Jing, one of the “Hong Le” leading candidates, was kidnapped by the kidnappers, and Li’s wife, Zhang Fei, took out 10 million to redeem her husband. Zhang Fei asked the police for help. The police station was responsible for the case. Lin Xiang, a detective who had been undercover by Li Jing, was in a raging battle.