A sequel to My Name is Zhao Wudi, this story follows Zhao Wudi and Shen Xingyu after a freak accident leaves him with amnesia and strands him in a treacherous no-man's-land. There, fate reunites him with Shen Xingyu. He is hired as her bodyguard. Together, they defeat several dangerous opponents. As they fight to stay alive, Zhao Wudi reclaims his memories, and they step into a brand-new life.