Go Wardrobe
《拜托了衣橱》 is a Chinese fashion talk show hosted by Nana Xie and Michael Chen. The show features six professional designers with unique styles exploring the secrets in celebrities' wardrobe. In each episode, two popular stars restore the original state of their wardrobes and show their real life.