Sacrifice For Love
In the turbulent period of the Republic of China, an ordinary murder of dancers stirred up the waters of the dark forces in Nancheng. Gu Manqing grew up with her sister who was a dancer, but did not expect to see Lu Yichuan kill her sister on her wedding day. At that night, Gu Manqing failed to kill Lu Yichuan and jumped out of the window to escape, then began a new life. Gu Manqing thought she could live a happy life when she married into a rich family, but this was the first step in Gu Manqing's revenge and became an stepmother in Lu Yichuan's family. Gu Manqing, who gambled for the rest of her life, did whatever it took to carry out fatal revenge on Lu Yichuan, but found that there was a bigger conspiracy behind it when she was about to kill her enemy......