Love You Seven Times
Xiang Yun was originally a cloud, but was turned into a fairy by Yue Lao Dian, and started working in Yue Lao Pavilion. Chu Kong is a disciple of the Uri Xingjun constellation. He strayed into Yue Lao Pavilion and was treated as a villain. Chu Kong accidentally broke Xiang Yun's fan, so the two quarreled and accidentally messed up the red string, which led to the marriage of the three worlds. The Jade Emperor knew about the chaos, and his punishment to them was that they could not go back to heaven until after the seven lives of love. Will they both be able to succeed?