Please Remarry
To save her family business, Yun Wanwan had played the role of a perfectly virtuous wife for three years and only took the chance to end her marriage of convenience when her ex-husband Shen Liangchuan ended up in hospital for leaping in front of a knife for Wen Rong. Now single again, Yun Wanwan returned to her music career, started her own business and performed in concerts, becoming a punk boss free at heart overnight. However, the divorce unlocked the other side of her, a calculating woman who was madly in love with Shen Liangchuan. There came a struggle for Shen Liangchuan between the two sides of her. Meanwhile, after divorce, Shen Liangchuan finally took his feelings seriously and decided to win Yun Wanwan's heart again. He studied the plots of romantic fictions, learned corny honeyed words and prepared for the classic moments, trying his best to pursue his ex-wife. However, he ran into the two drastically different personalities of Yun Wanwan.