The optimistic and cheerful “Dragon Li” girl He Xiaoqing and the silly “Husky” boy Bi Zhanlang met because of a “helping others” action, but this action accidentally turned the two young people’s lives upside down, which also led to a series of sweet and warm, inspirational and fun youth stories. The different characters in the drama correspond to different animal attributes. Bi Xiwen is “Fox”, Dong Xin is “Swan”, and Qiao Lingling is “Peacock”. In the process of getting along with He Xiaoqing and Bi Zhanlang, they compete and grow together, pursue their dreams more firmly, and get their own love.