Soft Memory
The play is a youth drama with a theme of warm growth,telling beautiful touching and thought-provoking love story among an ordinary high school girl named Sun Xiaorou, a good student with a charming face named Ouyang Yusheng, a "handsome" boy with a beautiful vioce named Chu Lu and a fan of music named Gao Yuan.