"My Bug, My Castellan"
A cooking goddess enters the game world to fix a bug that turns out to be the handsome castellan. In order to restore the game program’s code, she has to try all sorts of tricks to poison the castellan a hundred times. But the more she tries to kill him, the more she realizes that she has fallen in love with the man. What should she do now?