Chasing Dreams
Princess Tilan of Xiangnan, bright and free-spirited, loses her peaceful royal life overnight due to a coup and awakens the ability to foresee the future as a "Blind Songstress." She crosses paths with General Tang Qianzhi, and through a twist of fate, they become betrothed, forming a deep bond. Meanwhile, Prince Zhong Xu of Great Zheng, obsessed with Tilan due to her resemblance to his late consort, seeks to claim her. As war and turmoil rage on, Tilan fights against fate, standing by her love and defying destiny to change the course of a chaotic world.