Don't Spoil Me
Nan Li is stuck in the novel. She wanted to complete her role as soon as possible and escape from that world. She began to try various tricks, but those always went against her wishes and made things worse. With the drama and the love conflicts she has to put up with, she wonder whether she's stuck here forever?