An elite meticulous musical genius and a messy out-of-control pianist. This unlike pair somehow matches up and together with a group of colorful young classical musicians and an eccentric world-famous conductor, they start to create the most unique wonderful world of music. They are all against the conventional orders and rules, and try to make the most of their lives with humor and passion for music. Each character has a special (or weird) story to tell and they confront with each other hard and unite strongly. Based on a popular comic, this is a hilarious comedy with brilliant young ensemble cast and full of great classical music.