Chillin’ in Another World with Level 2 Super Cheat Powers
Banaza, summoned to Klyrode as a Hero Candidate, is labeled a failure with Level 1 abilities and banished to the frontier. After fighting slimes, his stats change to "∞" at Level 2. This is his journey to transcend limits and his love for a demon from an enemy race as they seek peace.