The Epoch of Miyu
Xu Miyu’s perfect marriage shatters on her 10th anniversary, prompting her to rediscover herself and choose divorce. Starting over as a hotel cleaner at Purong Hotel, she crosses paths with Ji Feng, the hotel’s new GM and her former acquaintance. As they face workplace challenges together, love blossoms, and they transform Purong Hotel into a rising city landmark.