Su Yunqi, the legitimate daughter of the Prime Minister, accidentally discovers that she is the supporting character in the The Book of Fate, with her fate set within. Facing with such an unjust fate, Su Yunqi chooses to rebel. She intends to use the The Book of Fate to defy fate, to seek her true self and to harvest sincere love!