Guanshan Grand Guardian
In the 1980s, Hu Bayi, Wang Kaixuan, and Xue Liyang's close friend, Da Jinya, was accidentally poisoned. To save his life, they traveled to Qingxi Village in Wuxia, Sichuan, searching for a medicinal herb. However, they were unexpectedly drawn into a long-brewing vendetta. After a thrilling adventure, they uncovered the truth and successfully saved their friend’s life.