The legendary "Five Poison Trial" is a life-and-death game, where only one survivor can earn a thousand taels of gold. As the mysterious vagabonds Lin Yun, Qiao Yu, Feng Yiyang, and others go through fire and water together, they fight with each other too. The five poisonous emotions of greed, anger, obsession, arrogance, and jealousy are displayed, exposing the dark side of human nature. Lin Yun and Qiao Yu stage a chain of interlocked stratagems to get rid of the mastermind behind the scenes and successfully take revenge.