Headhunter
The movie describes Wu Xiaotian, a temporary worker who wants to be a headhunter. In the process of searching for a senior vice president, he finds that teacher Ding Sheng, who teaches him in the class, is the former group president! In order to let Ding Sheng rid his inner conflicts and take the post, Wu Xiaotian tries all manners. After time and time again "entanglement", Ding Sheng discovers Wu Xiaotian's true purpose and becomes extremely angry. When the two were in a deadlock, Ding Sheng comes to Wu for help. In order to treat the child, Ding Sheng turns to his former partner, a hypocrite who betrays him. In the process of helping Ding Sheng to withdraw money, there is a conflict in language and body. Even if Wu Xiaotian is injured, he does not give up until he hands the money to Ding Sheng. Crossing the stratum and age, the two people, after experiencing dislocation and struggle over and over again, finally know who their partners are and how to face their own lives.