Date A Live III
Spacequakes threaten humanity, caused by Spirits from another world. The only way to stop them? Make the Spirits fall in love! Shidou Itsuka can seal their powers with a kiss. With rivals closing in and new Spirits appearing, can he save the world through love before it’s too late?