You Are My Whole World
It tells a delicious, interesting and sweet story about Acha, a little palace maid from Xuanwu City who loves food and is quirky. When she went out of the palace to look for ingredients, she picked up the young master He Lianyu who was ambushed and was in a coma, which led to a delicious, interesting and sweet story. Acha and He Lianyu, whose status is completely different, are entangled because of food. In a series of ridiculous events, the two develop a sweet love and pursue their own dreams and goals.