The Magical Revolution of the Reincarnated Princess and the Genius Young Lady
Princess Anisphia, reborn with memories of a past life, dreams of flying with magic despite being unable to use it. Dubbed the “Eccentric Princess,” she crashes a noble party during a test flight and meets Euphyllia, a disgraced noble. Together, they begin a magical journey to shape their future.