Strong Woman Do Bong Soon
This is a story of the love and struggle between Dong Bongsoon, an unbelievably strong woman, and a unique man. It is an interesting story that combines fantasy, comedy and action. Bongsoon has an unbelievable strength that no one can surpass. It takes at least 62 weeks for those whom she has beaten to be healed.