The Queen of KungFu3
The gorgeous big boss of The Bund, Ying, decides to end her career and live a peaceful life. But the various sects in the jungle are competing for the title of the best martial artist in the world. While Ying left for her hometown to celebrate her birthday, her master got murdered. In order to avenge her master's death, she returns to Shanghai with her younger sister and kills the gangsters, but she is falsely accused of killing her master and destroying her ancestors. How can she avenge the death of her master and punish the evil and promote good?