My Destined Consort
Shen Jiangli, the virtuous and kind lineal daughter of the Shen family, is forced into a relationship on her wedding night with Lu Jingming, the second young master of the Lu family, and later framed and locked away in the ancestral hall. After a near-death experience during childbirth, she survives, but her son, Yan, is born with a serious illness, and the only cure lies in the hands of the Lu family. For the sake of her son, Shen Jiangli returns to the Lu Mansion. There, she fights back against those who once humiliated her, uncovers the truth behind the conspiracy back then, and clears the misunderstandings between her and Lu Jingming. With Yan playing the perfect little matchmaker, the estranged couple slowly find their way back to each other...