Sailor Moon Crystal
Though a little clumsy and easily brought to tears, Usagi Tsukino is a typical 14-year-old girl in her second year of junior high. However, all of that changes when an encounter with Luna, a mysterious talking black cat, whose head bears the mark of a crescent moon, results in the animal bestowing a magical brooch upon her. Now Usagi can transform into Sailor Moon, a magical girl in a sailor uniform who protects love and peace!