It is said that in the ancient book "Foreign Body Records," there are 100 years of monty python named Mountain God, and there are seven bright beads on the top of the head, which can be eaten to take root. The news reached the eunuch Liu Jing's ear, in order to make up for his own incomplete selfish desires, Liu Jing ordered his adopted son to look for this thing, and a bloody war of human snakes began.