Rise From the Ashes
After unexpectedly reborn, the young girl Cheng Xinian learned the truth about her past life being manipulated and killed. She became allies with Su Jingyuan, who was infiltrating the Cheng family in order to avenge his family's blood feud. They cooperated tacitly, though they occasionally clashed with each other. Entwined with complex emotions of hatred and warmth, they moved forward hand in hand.