A modern female forensic doctor was reborn in ancient times, but she was regarded as a murder? See Mo Linlang, a servant girl who was accused of crimes, turned the table unexpectedly with modern technologies to break the strange cases. And she worked with the Royal Highness, He Yijing, to fight side by side, and built mutual redemption.