Ultraman Taiga The Movie
Kudo Hiroyuki has the ability to transform into three Ultramen: Taiga, Titus, and Fuma, but they have been targeted by someone, and Ultra Mantaro, Ultraman Taiga's father. Instead, he attacked Taiga. What exactly happened to Taro? And when a new generation of Ultramen learn of this, they come together to help Hiroyuki.