Within The Grip
Crown Prince Yin Zhou, seeking refuge from an investigation, disguises himself as Gu Zhaoxi and infiltrates the Gu household. Meanwhile, Gu Yuluo seizes the opportunity to use Yin Zhou in her own quest to uncover the hidden truth of her origins. Each carrying their own secrets, the two evolve from fierce adversaries into a partnership built on quiet, growing trust! Caught in the crosscurrents of human desire and political ambition, what choices do they make when faced with a web of lies, shattering truths, and life-or-death stakes?