The Out-Cast S6
After the Biyou Village incident, Zhang Chulan continues to assist Feng Baobao in uncovering her past. So he pays a visit to Lu Jin. From Lu Jin, Zhang Chulan obtains the list of the Thirty-Six Thieves and unexpectedly learns the reason behind Jin Feng's abduction. To prevent the collection of Feng Yao from falling into the wrong hands, the group sets off towards the Twenty-Four Valleys deep in the Qinling Mountains...