Suddenly Rich
Ali Oncom (Dwi Sasono) is pursued by a debt collector. At the same time he is also under pressure from his girlfriend, Yuli (Jihane Almira), who wants to be married soon. Otoy (Pandji Pragiwaksono) is threatened to be divorced by his wife Eli (Nirina Zubir) and expelled from Eli's parents' house because he has never provide a living. Their problems are no less complicated than Doyok (Fedi Nuril) who has to pay tens of millions rupiah to Mang Ujang (Ence Bagus), because he accidentally burned his Warung Kopi. Doyok, Otoy and Ali Oncom are forced to make a lot of money in a short time. They have to do many tricks: disguise as beggars and transvestite buskers which cause them to be arrested by public police, and to engage in mysterious inter-gang transactions. This last event actually bring benefits. They succeed to bring away billions of rupiah. Their dream of becoming rich is achieved. They can shop, travel abroad, and most importantly can overcome all financial problems. One thing they don't understand: that wealth also brings disaster.