Dr. Spring
Corporate drone Dr. Zhang Ziqi accidentally enters a "fantastical" game and becomes the wealthy Li family's daughter, Li Chunri. Initially eager to indulge in the luxurious life of a young mistress, she soon finds out she's been designated as a sacrifice. Unexpectedly, she forms a symbiotic bond with the assassin Ling Xinghe. In order to return to reality, they must kill each other. Behind this absurd domestic struggle lies yet another sinister conspiracy.