Fengmen Village Horror
Set during the Republican era, this film begins with a series of mysterious deaths plaguing a village in Jiangnan, which eventually becomes the infamous "Fengmen Village." The story follows policeman Wan Feng and journalist Li Mu as they delve into the village's secrets, gradually uncovering the truth and confronting the deep-seated superstitions that shroud it.