Shao Nian Zhong Yi Shuo
The cultural reality show on Traditional Chinese Medicine, "Young Doctors of TCM," gathers young talents from seven top traditional Chinese medicine universities in China. Under the guidance of host Jiang Changjian and accompanied by renowned experts in TCM, they form an "International Class" to explore the hometowns of the Eight Great Medical Saints, embarking on a unique study tour.