Mama Fairy and the Woodcutter
699 years ago, the fairy Xuan Yunan lost her clothes at Fairy Falls and could not return to the sky. Then she formed a family with a woodcutter and gave birth to her son Dian Shi and her daughter Dian Shun. After the woodcutter's death, she had been waiting for her husband's reincarnation at the foot of Jilong Mountain. In the eyes of ordinary people, she is a kind grandmother wearing red flowers, but people who can actually see her know that she is a beautiful and young fairy. During the Mid-Autumn Festival of the year, Zheng Yixian, associate professor of biology, and Jin Jin, a graduate student of biology, went to Jilong Mountain together, and they both see the young Xuan Yunan. Xuan Yunan think that this man may be born from the reincarnation of her husband. In order to meet her husband, she leaves Jilong Mountain for the first time, heading for Seoul. And gradually she opens up secrets related to the past.