Criminal Stories
"Crime Stories" is a program that reveals crime cases and analyzes human nature in depth. Carefully selected real or thought-provoking crimes in China, through vivid narration and professional analysis, the audience is led into the crime scene to explore the truth and motivation behind the case. The program not only satisfies the audience's desire for suspense and reasoning, but also invisibly popularizes legal knowledge and triggers profound thinking on social issues.