My Unique Skill Makes Me OP even at Level 1
Ryota Sato, a salaryman who worked at a black company, one day found himself inside an unfamiliar dungeon! Turned out, he's now in a world where every single thing is monster drops. With the help of the girl he met there, Emily, he checked his own status, only to learn that his stats are all "F" (weakest)! The adventure of the strongest of the weak will now begin!