Cao Xuanxuan's Love Journey
The story unfolds as Zhou Na, a modern-day mystery novelist, finds herself serendipitously transported to ancient Yan City, where she becomes the fiancée of County Magistrate Guo Zijie. Together, they repeatedly solve bizarre cases. As their mutual affection deepens and their bond grows stronger, a sinister conspiracy involving life and death silently emerges...