Sparkle Love
Mei Weiwei is born with a natural frequency. When she's not paying attention, one look at her and guys can be electrified to the point of falling in love. It's a troublesome trait that Mei Weiwei hid as she entered college since she wants to be ordinary just like everyone else. Things don't go as planned when everyone's ideal guy Mai Sichong gets 'shocked' by her. He is a swimming legend, outgoing and bold yet sensitive. He makes his feelings known as he starts to pursue her relentlessly. When the sports hero who knows nothing about love suddenly falls head over heels in love, what kind of courting will ensue?