Martial God Asura
A young man who was bullied by his family. He became an ordinary outer disciple of the Qinglong Sect, a second-class sect in the lower world. By chance, he obtained the power of the Nine-Color Divine Thunder, and discovered that there was a more powerful power sealed in his body. Through continuous As he grew up in cultivation and met Su Mei, Su Rou and other companions, Chu Feng's strength continued to grow, but he did not want the Qinglong Sect's genius Gong Luyun to be jealous of his cultivation talent, and he made a one-year life-or-death bet with him...